woensdag 8 februari 2017

Chico in de klas :-)


Koekoek! Ik ben Chico, de vogel van Ona. Mijn baasjes komen mij even tonen in de klas.



Kijk eens wat ik allemaal lust!


Mijn andere vogelvrienden, lusten andere granen en zaden.
Hoe groter de vogel, hoe groter de granen en zaden zijn!
Wij lusten ook graag wormen! Echte wormen uit de grond, of gedroogde uit een potje.



Wisten jullie zelfs dat sommige vogelvrienden muizen eten?


Wie wil, mag eens met mij op de foto ;-)
Ik durf vandaag wel niet op de schouder zitten, het is een beetje te druk in de klas, ik blijf liever bij mijn baasje.














Ona's papa heeft nog werk. Hij verzorgt de vogels in de volière op de speelplaats.
Hij wil graag enkele helpende handen.


Zovéél hulp had hij niet verwacht ;-)


De bolletjes mochten mee helpen om het water en de granen verversen.



Wie goed kijkt, ziet eitjes! Hopelijk binnenkort nieuw leven!




We vonden een piepklein ei.
Van wie zou dat zijn???
van de kwartels :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten